הדרן – איכות וכשרות ב-360 מעלות

/ / מגזין

חברת “הדרן” מציגה בסיפוק תוצאות מרשימות למוצר החדש: הסים השמור. הביקוש למוצר עמד מעל הציפיות, כאשר מוקד המכירות של החברה מסכם את החודשיים האחרונים ביעד מכירות שעבר את יעדי החברה.

הפתרון החדשני מבית “הדרן” מיועד למחזיקי פלאפון כשר או סמסונג כשר, שעד היום הסים במכשיר היה פתוח. הסים השמור מבית “הדרן” מונע מקרים בהם עלול המשתמש לנסות להכניס את הסים הפתוח לתוך מכשיר שאינו בטוח כנדרש, ולהיחשף לתוכן בעייתי. כמובן שאם אין בהישג יד מכשיר פתוח ללא מערכת הגנה, ובידך פלאפון כשר או סמסונג כשר החשש הוא נמוך. אך מאחר ורבים אינם רוצים שיהיה מקום למכשלה תחת ידם, הסים השמור מבטיח הגנה של 360 מעלות.

מגוון מכשירי פלאפון כשר סמסונג

מכשירי הדרן הכוללים מגוון מכשירי פלאפון כשר סמסונג שמורים מתהדרים באישור ובהשגחה של בית דין צדק בני ברק. ניתן להשתמש בהם אך ורק לצרכים שאושרו על ידי בית הדין: אפליקציות מסוימות לכל הנצרכים ושימושים נוספים לזקוקים לכך לצורך עבודתם. התאמה מלאה ניתנת לכל משתמש, על מנת לאפשר לו שימוש בטוח ללא צורך בטכנולוגיה שאיננה מסוננת כנדרש.

כמיטב המסורת של חברת הדרן, מחיר סים שמור אינו גבוה בכלל ועומד על 49 שקלים לחודש למשך שנתיים וחצי בלבד. על מנת להישאר המשתלמים בכל מצב, גם מול חברות שאינן מציעות סינון כלל, הורידו בחברה לרגל ההשקה את מחירי המכשירים השמורים לרף שכמוהו לא היה מעולם. מדובר בפערים של מאות שקלים ממחירי המחירון הרגילים של חברת סאני, היבואנית הרשמית של סמסונג בארץ.

מכשיר סמסונג כשר ב-499 ₪

כך למשל תוכלו לראות מכשיר גלקסי S8 סמסונג כשר  שנמכר בדרך כלל במחיר 2990 ₪ במחיר נמוך במיוחד של 1999 ₪ בלבד, מכשיר A5 פלאפון כשר סמסונג  שנמכר במחיר 1690 ₪ במחיר מציאה של 999 ₪ בלבד. גם מכשירים זולים יותר אפשר למצוא במחירים מצחיקים ממש: מכשיר סמסונג כשר ON5f ב-499 ₪ במקום 850 וגלקסי סמסונג כשר  J1 ב-399 ₪ במקום 770 ₪.

מחירים אלה הם הזדמנות מצוינת לכל מי שהתלבט עד היום אם לעבור לטכנולוגיה שמורה. השיקול הכלכלי בשלב זה נמוג, ונותר רק השיקול הערכי: האם יש לך את הנכונות להקריב מעט מכוח ההרגל שלך למען המשפחה שלך? למען הנחלת הערכים החשובים לך לדור הבא?

הדרן – גולשים על בטוח

ההגנה איננה משפיעה על מהירות העבודה.

מכשיר שמור עם סים שמור מאפשר לך את הביטחון בגבולות שהגדרת לעצמך. הילדים שלך ידעו שהערכים שלך לא יכולים להיפרץ בשום אופן. הסים השמור של הדרן מצטרף למערכת ההגנה המוקשחת בליבת המכשיר, במכשיר פלאפון כשר סמסונג ובמגוון מכשירים נוספים. העבודה בעזרת מכשיר שמור מהירה ונוחה – זאת בזכות תעבורת הנתונים הרגילה, כאשר ההגנה איננה משפיעה על מהירות העבודה כלל. מגוון של אלפי אפליקציות מאושרות על ידי רבני בית הדין מאפשר לך ליהנות מכל מה שמכשיר חכם יכול להעניק לך: זמינות ונוחות של עבודה עם טכנולוגיה מהמתקדמת בעולם ומעטפת של הגנה כשרה ב-360 מעלות.

אלפי משתמשי הדרן כבר נהנים מעבודה קלה ונוחה עם מכשירים מתקדמים של חברת הדרן. עם הסים השמור הם יוכלו ליהנות מביטחון מלא – ללא יכולת להשתמש בעזרתו במכשיר. אחר, שאינו שמור או ניתן לפריצה.  הצטרפו להדרן מקסימום עם הסים השמור של הדרן, במחירי מינימום על מגוון מכשירי הדרן השמורים!