לי זה לא יקרה? נכון!

/ / ניוזלטר

לי זה לא יקרה? נכון! עם בייבי ביפ המהודר מבית הדרן – תהיו בטוחים שהילדים שלכם לא יישארו לבד באוטו הרותח! ללא צורך בסמרטפון! ללא סוללות! הכי נוח ויעיל!

אין לב של אבא ואמא שלא נמס מלקרוא מפעם לפעם את הידיעה הטראגית על עוד ילד שסיים את חייו בשכחה אנושית מזעזעת ברכב ההורים שהסיע אותו לגן. כל פעם הגבות נזקפות באימה מהולה בזעם, איך זה קרה, ובעיקר איך מוודאים ששוב זה לא יקרה?!

משרד התחבורה חוקק בצעד תקדימי ומבורך, את החוק להתקנת מכשיר למניעת שכחת ילדים ברכב, לכל הורה שיש לו ילדים מתחת לגיל 4. מטרת המחוקק שהקנס והנקודות על העבירה ירתיעו את ההורים ויקדמו אותם לבצע את הפעולה הפשוטה למען ילדיהם שלהם💜התקנת מערכת אוטומטית שתתריע לפני הסכנה חלילה.

חברת הדרן יוצאת בשיווק המכשיר הכי כשר והכי קומפקטי למניעת שכחת הילד ברכב. שלט קטן של 'בייבי ביפ' מונח באוטו והשני, התואם שלו, מונח בכיס שלכם. ברגע שאתם מדוממים את המנוע השלט מתחיל לצפצף אם נשאר ילד ברכב, בציפצוף טורדני שלא ישאיר אתכם לשכחה המסוכנת.

המכשיר נמכר במחיר מסובסד של 299 שקלים בלבד, ומאושר על ידי משרד התחבורה. הוא אינו מצריך טכנולוגיות ושימוש בכלי טכנולוגי בכלל.

לרכישת המוצר לחצו כאן

לכל שאלה ניתן לפנות בווצאפ https://wa.me/972559954484

You must be logged in to post a comment.